Pretraga
Close this search box.
USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE

Poštovani kupci, molimo Vas da ove uslove pažljivo pročitate jer se pri korišćenju Internet prodavnice csi.org.rs smatra da prihvatate navedene uslove i pravila i obavezujete se da ćete ih poštovati. Uslovima korišćenja naših usluga definisana su pravila koja korisnicima ovih usluga omogućavaju kupovinu proizvoda i usluga iz naše ponude.

Zadržavamo pravo promene Uslova korišćenja naših usluga, u skladu sa novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega bi korisnik (potrošač) posebno pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.

Ukoliko su Vam navedeni uslovi korišćenja naših usluga neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite naš web sajt i naše usluge. Prodaja usluga putem našeg sajta obavlja se u okviru našeg udruženja Centar za nestalu i zlostavljanu decu iz Novog Sada, ulica Drage Spasić broj 6.  Odgovornost za eventualne tekstualne greške, kao i greške u opisu artikla snosi Prodavac.

 

PODACI O TRGOVCU

 

Centar za nestalu i zlostavljanu decu

Adresa: Drage Spasić broj 6. 21 000 Novi Sad, Srbija

Šifra delatnosti: 9499

Naziv delatnosti: Delatnost ostalih organizacija na bazi učlanjenja

Matični broj: 28014864

PIB: 106637960

Web adresa:   Centar za nestalu i zlostavljanu decu – CNZD

Telefon: +381 63 300 923

Email:   [email protected]

Broj računa: 265-2050310001566-10

 

OPŠTE ODREDBE

Online prodaja preko naše internet stranice Početna – Centar za sigurniji internet (csi.org.rs) smatra se prodajom na daljinu.

Uslovi korišćenja naših usluga, smatraju se Ugovorom na daljinu.

Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima.

Koristimo sve svoje resurse kako bi svi artikli na sajtu bili prikazani sa ispravnim nazivima, opisima, fotografijama, cenama, ali nažalost ne možemo da garantujemo da su svi podaci na sajtu potpuno ispravni.

Zadržavamo pravo promene cene svih proizvoda i usluga bez prethodne najave na sajtu.

PORUČIVANJE ROBE

Nakon uspešnog poručivanja robe biće Vam poslata automatska e-mail poruka, na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje nastojaće da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).

Kompletiranjem porudžbine, klikom na dugme Postavite porudžbinu, potvrđujete da ste pročitali i da ste u potpunosti saglasni sa Uslovima korišćenja naših usluga, i da ste izvršili poručivanje sa obavezom plaćanja.

CENA

Prodavac samostalno utvrđuje cene usluge u skladu sa svojom poslovnom politikom i zadržava pravo izmene istaknutih cena. U skladu sa zakonom, sve navedene cene su sa uračunatim pripadajućim PDV-om, ali ne uključuju troškove dostave robe kupcu koji trošak se dodatno naplaćuje.

IZJAVA O PDV-U

CENTAR ZA NESTALU I ZLOSTAVLJANU DECU NIJE U SISTEMU PDV-a.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se može izvršiti samo u gotovom novcu, u dinarima (RSD), na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu porudžbinu. Povraćaj novca, kada je proizvod plaćen pouzećem, može se izvršiti samo uplatom na tekući račun.

Plaćanje platnim karticama

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro, Dina I American Express. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Raiffaisen Bank ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Centar za nestalu i zlostavljanu decu. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji:

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu, po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene, navedene na našem sajtu.

 

ISPORUKA ROBE

Mesto isporuke poručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.

Isporuku proizvoda poručenih na sajtu Početna – Centar za sigurniji internet (csi.org.rs) vrši kurirska službaPost-express, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 16h, na adresu primaoca pošiljke.

Rok isporuke

Nakon uspešno kreirane porudžbine, na tvoju e-mail adresu će stići potvrda. Uobičajeno vreme za isporuku je 3 radna dana, a maksimalno 7 radnih dana. U slučaju da je ovaj rok duži bili biste obavešteni putem mail-a. Nakon slanja porudžbine dobićete obaveštenje da je paket poslat na Vašu adresu.

Po Zakonu o zaštiti potrošača, član 32 – Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe. Rok isporuke može biti i duži od navedenog (7 radnih dana), u vanrednim slučajevima poput velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl. Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.

Preuzimanje pošiljke od strane kupca

Kuriri pošiljke uglavnom dostavljaju u periodu od 8 do 16 časova. Potrebno je da u tom periodu budete dostupni na broju telefona navedenom prilikom kreiranja porudžbine i da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko niste na adresi prilikom prvog pokušaja dostave, kurir će Vas pozvati kako biste dogovorili novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugog puta ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da se vizuelno pregleda, kako bi se utvrdilo da li ima spoljna oštećenja. Ukoliko su primetna oštećenja na pakovanju i postoji bilo kakva sumnja da je sam artikal oštećen, preporučujemo da se prijem pošiljke odbije i da se obavesti  korisnička podrška.

Dostavu paketa manjih dimenzija je moguće preusemeriti i na Postexpress paketomat, nakon potvrde od strane kurirske službe. Ako porudžbina već nije plaćena online karticom, plaćanje je moguće izvršiti i gotovinom ili karticom na kasi benzinske stanice, u sklopu koje se i nalazi odabrani paketomat.

Cena isporuke

Cena dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 4999 RSD iznose 390 RSD

 

ZAMENA I ODUSTANAK OD KUPOVINE

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija (odustajanje od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. U tom slučaju, prodavac je u obavezi da potrošaču vrati plaćeni iznos.

Potrošač je saglasan sa prethodno navedenom cenom i uslovima isporuke, i prihvata da snosi troškove isporuke u slučaju povraćaja robe, što znači da će potrošaču, u slučaju povraćaja robe, biti vraćen plaćeni iznos za kupljenu robu, bez troškova isporuke robe.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, a u delu: Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora, Član 34.

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan.

Dakle, ako ste sa artikla isekli ušivne etikete/deklaracije, ili na drugi način oštetili artikal, za takav artikal nemate prava na odustanak od ugovora. Eventualno možete tražiti povraćaj novca uz umanjenu vrednost robe.

Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana po prijemu poručene robe.

Da biste bili u mogućnosti da ostvarite svoja prava kao kupac, prilikom vraćanja kupljenog proizvoda isti ne sme biti upotrebom oštećen ili pohaban, i treba biti vraćen u originalnoj ambalaži, i uz priložen račun. Troškove zamene, u ovom slučaju, snosi kupac. Dostava zamenskog artikla takođe ide o trošku kupca.

 

REKLAMACIJA

Centar za nestalu i zlostavljanu decu garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje. Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru postoji zakonska odgovornost. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate na telefon +381 63 300 923 ili mail [email protected]

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon +381 63 300 923 ili mail [email protected]

 

Za korisnike koji su se registrovali prilikom kupovine:

Za korisnike koji se nisu registrovali nego su kupovinu obavili kao   GOST neophodno je da  se javite na mail adresu [email protected]  dostavite broj Vaše porudžbine, i opis problema koji imate. Dobićete potvrdu od nas da je Vaš mail primljen.

 

Centar za nestalu i zlostavljanu decu

Drage Spasić 6

21 000 Novi Sad

+381 63 300 923

Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem reklamacionog lista.

Reklamacioni list i kopiju račun-otpremnice možete nam poslati putem elektronske pošte na [email protected]  ili na adresu Centar za nestalu i zlostavljanu decu, Drage Spasić 6, 21 000 Novi Sad.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema iste.

Ako potrošač nije zadovoljan kako je rešena reklamacija ili prigovor, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. (čl.151. Zakona o zaštiti potrošača)

Osnovni uslov za pokretanje vansudskog postupka od strane potrošača jeste prethodno izjavljivanje reklamacije trgovcu.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

U ime Početna – Centar za sigurniji internet (csi.org.rs) obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista, ili Viber poruka koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni tudors.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

U digitalnom svetu Vaša privatnost je veoma važna, kako za Vas lično, tako i nama koji stojimo Vama na usluzi. U skladu sa tim, razvili smo Politiku privatnosti kako biste razumeli način prikupljanja, upotrebe, povezivanja, objavljivanja i korišćenja ličnih podataka u okviru našeg vebsajta.

Kako bismo osigurali bezbednost informacija koje delite sa nama, zalažemo se za vođenje poslovanja u skladu sa principima koji slede u nastavku.